مقاله

لباس مناسب فصل پاییز

هدف اصلی ما کمک کردن به والدین برای تهیه لباس ​کودک مناسب پاییز برای فرزندان خردسال است. با فروشگاه آسمان کیدز برای آگاهی از نکات خرید لباس کودک مناسب پاییز همراه باشید.

انتخاب لباس مناسب فصل برای نوزادان و کودکان اهمیت ویژه ی دارد. به دلیل مقاومت کمتر و آسیب پذیری بیشتری که بدن این افراد در مقایسه با گرما و سرما از خود نشان می​ دهند، لذا سهل انگاری در این موضوع موجب بروز مشکلات جدی برای کودکان می​ گردد.

با توسعه مبحث برندینگ در ایران، این مسئله نقش قابل توجهی در طراحی و دوخت و تولید لباس ​بچگانه و لباس نوزادان برای چهار فصل سال ایفا می​ کند. در این بین برندهای مطرحی در زمینه تولید لباس​ برای کودکان برای انواع مختلف آب و هوا و اقلیم​ های متفاوت فعالیت دارند.

نکات طلایی انتخاب لباس کودک مناسب پاییز

با شروع فصل سرما و با توجه به برودت دمای هوا در پاییز تهیه لباس مناسب فصل سرد، به دغدغه بسیاری از افراد تبدیل شده است. لباسهای پاییزه و زمستانی فاکتورهای مخصوص خود را دارند. به خصوص برای انتخاب لباس مناسب برای کودکان به دلیل حساسیت پوستشان و احتمال قرار گرفتن در معرض سرماخوردگی و ابتلا به انواع بیماریها بالاخص آنفولانزای فصلی، اهمیت ویژه ای دارد.

پوشیدن لباس نامناسب در فصل سرما و نادیده گرفتن نکات مربوط به انتخاب جنس مناسب پارچه برای لباس های پاییزه و زمستانی، باعث بروز مشکلات مختلف در بدن فرد می گردد. جنس پارچه، ضخامت آن، توجه به میزان گرمایش آن، توجه به طراحی دوخت و رنگ لباس مورد نظر از جمله عواملی هستند که در حین تهیه لباس مناسب فصل سرما باید مورد توجه قرار گیرد. بیس لیر یا لایه زیرین برای لباس نوزاد بسیار مهم و تاثیر گذار است. این لایه بهتر است از جنس نخ باشد تا گردش رطوبت در آن بخوبی اتفاق بیفتد.

در این مقاله ما با ارائه ایده های خوش آب و رنگ و مطابق با مد روز سعی کرده ایم به نیاز کلیه سلایق پاسخ دهیم. هدف اصلی این نوشتار کمک کردن به والدین برای تهیه لباس ​نوزاد مناسب پاییز برای فرزندان خردسال است. با فروشگاه آسمان کیدز همراه باشید.

نکات انتخاب ژاکت و لباس پاییزی مناسب به عنوان لباس کودک مناسب

نکات طلایی که در پوشش پاییزی کودکان میبایست مد نظر قرار داد:

از به همراه داشتن ژاکت و یا سوئیشرت​ های سبک و لطیف در ابتدای فصل پاییز غافل نشوید.

چون در روزهای نخست پاییز ممکن است طبیعت هنوز حال و هوای تابستانی داشته باشد و تلالوی آفتاب پاییزی شما را برای پوشیدن لباس گرم به دام تردید بیاندازد. اما به محض وزیدن اولین باد عصرگاهی و احساس لرز و سوزش سرما، متوجه اشتباه خود خواهید داشت. لذا توصیه می​ کنیم به هنگام بردن کودک دلبند خود به مهدکودک حتما یه ژاکت همراه خود داشته باشید که به هنگام برگشت در صورت لزوم از آن استفاده کنید.

جلیقه، انتخابی هوشمندانه برای لباس کودک پاییزی

جلیقه یا ژیلت نیز همان کارکرد ژاکت را داشته با این تفاوت که دیگر آستین ندارد. برای استفاده بهینه از جلیقه بهتر است ابتدا یک لباس آستین بلند بر تن کودک دلبندتان بکنید تا در صورت پایین آمدن دمای هوا از آن استفاده کرده و در صورت گرم شدن آن را از تن درآورد. امروز جلیقه های پف دار متنوعی مد شده است که به نام پاور شناخته می شوند.

انتخاب کفش مناسب جزء جدایی ناپذیر لباس کودک پاییزی

شاید شما هم تابحال این قول معروف را شنیده​ باشید که می​ گویند: ” بچه از پا سرما میخورد.” اینکه این ادعا تا چه اندازه صحت دارد!!! هنوز چیزی در مورد آن نمی​ دانیم. ولی قطعا انتخاب کفش مناسب فصل پاییز و به ویژه در موقعیت​ های بارانی اهمیت فوق​ العاده​ ای برای حفظ سلامت کودک ​دلبند شما دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *